۱۳۹۰ خرداد ۲۰, جمعه

راههای مقابله با شوکر برقی چیست?



شوکر های برقی مدلها ی گوناگونی دارد.

1- ممکن است با پوشیدن بادگیر پلاستیکی زیر یک لباس در صورتی که شوکر برقی از نوعی باشد که لباس بادگیر را پاره نکند شاید کار ساز باشد که البته باید امتحان کرد.

2-امکان دارد لباس چرمی نیز در صورتی که توسط شوک برقی پاره نشود و از آن عبور نکند در مقابل شوک برقی کار ساز باشد که البته باید امتحان کرد

3- به همرا داشتن شوک برقی برای دفاع شخصی و استفاده متقابل

4- نمی دانم در ایران از کدام مدل استفاده می کنند ولی یک مدل که در آمریکا و اروپا استفاده می کنند و به شکل کلت است 2 سر فلزی در بدن فرو می رود و شوک زیادی را ایجاد می کند و فکر نمی کنم راهی برای مقابله تا الان باشد ولی با این حال باید به زبانهای مختلف در اینترنت گشت اما شاید داشتن یک کوله پشتی که در آن وسایلی باشد که سرهای سوزنی شوکر نتواند از آن عبور کند مفید باشد چون معمولا از پشت سر وسط کمر را نشانه می گیرند و اگر دوست همراه ما سیم چین داسته باشد شاید بتواند سر سیم ها را قطع کند.

5- البته پاشیدن بنزین به کسی که شوکر برقی دارد نیز کار ساز خواهد بود و می توان بنزین و نوشابه گاز دار را قاطی کرد و به سمت مهاجم پاشید.



به هر حال امیدوارم دوستان راه های عملی ارائه بدهند چراکه هدف ار این نوشته صرفا باز کردن بحث و ارائه راه حل های عملی است
 

۱ نظر:

  1. شوک الکتریکی تیزر گان ها بوسیله پرتاب دو سوزن با شدت زیاد و پاره کرن لباس ها و فرو رفتن در پوست و سپس عبور یک جریان کم با ولتاژ بسیار بالا ایجاد میشه و ساختارش جوری طراحی شده که از قوی ترین کت ها هم عبور می کنه. اما نقطه ضعفش اینه که بر خلاف جریان بالا نمیتونه از بدن عبور کنه و به زمین منطقل شه برای همین هم هست که از دو تا سوزن برای عبور جریان استفاده میشه.
    نقطه ضعفش هم دقیقا همین جاست. شما میتونید با مسلح کردن کت یا لباستون به یک عبور دهنده جریان مثل یک توری فلزی باریک یا حتی فویل که میشه از مغازه ها خرید یک اتصال کوتاه بوجود بیارید که هرچند ممکنه باز هم شوک رو تو بدن احساس کنید اما اثرش جوری نیست که از پا بندازتتون.
    البته اینجا زیاد استفاده نمیشه چون مصرفیه و خرج زیادی داره و برای پلیس از ما بهترون هست بنابر این پوشیدن همچین چیزی خیلی منطقی نیست چون احتمال اینکه با گلوله کشته بشید صد برابر بیشتره.( این نظر در فیس بوک بود)

    پاسخحذف