۱۳۹۰ آبان ۲۸, شنبه

برای نجات جان "عالیه" از دست اسلام گرا‌ها اقدام کنیم






عالیه دختر مصری که برای شکستن تابو‌های عقب مانده, متحجرانهٔ, احمقانه و مسخره رایج جامعه و گریبان گیر مردم کشورش دست به انتشار عکس‌های لخت از خود زده است، با هجوم اسلام گرا‌ها مواجه گشته و خواهد شد، با اعلام کارزار‌های خیابانی و اینترنتی از حرکت‌های متحجرانهٔ اسلام گرایان جلوگیری کنیم.

این دختر قهرمان نیست تا در وصفش شعر و ترانه بخوانیم، افسانه نیست تا برایش داستان و حدیث و نوحه بسرایم، دختری جوان با آرزو‌های زیبا و افکاری امروزی است که می‌خواهد زن‌های کشورش به مانند یک انسان از حق و حقوق خود برخوردار باشند، او علیه تحجر و دربند نگاه داشتن زنان طغیان کرده است و یک به یک تار و پود اندیشه‌های کهنه و پوسیده اسلامی را شل کرده است و حجاب را که مایه اسارت زن است به زیر پا گذاشته است.

نگذاریم اسلامی‌های متحجرِ وامانده در ۱۴ قرن پیش دستشان به عالیه برسد و بار دیگر افکار تشنه و مملو از وحشیگری خود را با ریختن خون انسانی‌ دیگر سیراب کنن.

اسلامی‌ها دست به ساختن صفحه فیسبوک و به احتمال زیاد آکسیون‌های مخفی‌ برای آزار رساندن به این دختر زده اند، بیاید با افشاگری و حمایت نگذاریم صدای عالیه خاموش شود یا با فتوای خفاشان شب پرست به کنجی مخفی‌ شود.

۲ نظر:

  1. دمش گرم . ما که استقبال میکنیم چیز تمیزیه !!! فقط خداییش مد نشه پیر پاتال ها هم بخوان برای مبارزه لخت بشن و عکس بگیرن که ضد حال سنگینیه !!! اساسی !

    مثل اون تقویمی که تو انگلیس اون چند تا پیر زن بیریخت ایرانی درست کرده بودن! سیک دیر گوروم بابا !

    پاسخحذف
  2. خیلی‌ غیرت داری از زنهای ایرانی‌ جلو چشمت دفاع کن

    پاسخحذف