۱۳۹۱ اسفند ۳, پنجشنبه

بیایید حقیقت را در مورد اسلام بگوییم



اسلام بزرگترین پلیدی جهان است . ریچارد داوکینز
آزادی بیان یعنی هر کس هر آنچه که می خواهد به شرطی که حقیقت داشته باشد ابراز کند. اما در اسلام و کشورهای که قوانین اسلام حکمفرماست اینگونه نیست چون اسلام و دکاندارانش از حقیقت می هراسند .
اسلام ، همانطوری که ارزش های جامعه غرب از جمله ازادی بیان و دموکراسی را مورد حمله قرار داده است، متاسفانه در جامعه ما نیز رخنه کرده و جلوی رشد دموکراسی و آزادی را گرفته است.دکانداران دین در ایران شدید ترین مخالفان آزادی فردی، و اجتماعی بوده و هستند.
اسلام، دینی ست بنا شده بر تررویسم ! کافیست ما چشم باز کنیم و ببینم که اگر کسی از اسلام انتقاد کند، با خطر مرگ مواجه می شود یعنی انتقاد به اسلام برا بر است با مرگ! چرا هر کسی به نقد اسلام می پردازد باید در انتظار تهدید و خشونت فیزیکی و فتوای دکانداران دین اسلام باقی بماند؟ خب اگر این اخلاق و رفتار ، اخلاق و رفتار تروریستی نیست، چه چیزی دیگری ترور محسوب می شود؟ چرا باید چشم خود را بر واقعیات ببندیم و این اشتباه فاحش را نبینیم ؟! شما کافیست قران کتاب مسلمین را بخوانید پر است از دستور کشتن و ترور! پیشنهاد میکنم این کتاب را به زبان مادری بدور از تعصبات خودتان بخوانید تا فلسفه این دین بر شما نمایان گردد.
آیاتی از قران که دستور ترور را صادر کرده :
( پس چون ماههاي حرام به سر آمد آنگاه مشركان را هر جا يافتيد به قتل رسانيد. و آنها را دستگير و محاصره كنيد. و هر سو در كمين آنها باشيد. چنانچه توبه كردند و نماز به پاي داشتند و زكات دادند پس از آنها دست بداريد. كه خدا آمرزنده و مهربان است. (قرآن . سورهُ توبه . آیه 5)
(بکشید در راه خدا که خدا به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست. ( قرآن . سوره بقره . 244)
( ای اهل ایمان با کافران از هر که به شما نزدیک تر است شروع کنید و انان را بکشید ، و باید کفار در شما درشتی و نیرومندی و قوت پایداری حس کنند و بدانید که خدا همیشه یار پرهیزکاران است. (قرآن . سوره توبه .آیه 123)
نگاهی گذرا بر وضعیت و شرایط زندگی در کشورهای اسلامی
زنان: از آغاز پیدایش اسلام، با نابرابری شدید و ظلم و ستم روبرو بوده اند. هم اکنون زنان ایران نیز در نتیجه چیرگی شیادان جامعه یعنی دکانداران دین اسلام ، سخت ترین دوران زندگی خود را می گذرانند. بختکی به نام اسلام و کابوسی به نام مذهب شیعه آنان را در زیر سنگینی خود خرد میکند ، زنان بر خلاف کشورهای غربی و پیشرفته در کشورهای اسلامی از حقوق برابر با مردان برخوردار نیستند. شهادت زن نصف مرد حساب می شود و حق حضانت فرزندان با مرد است و زنان برای طلاق گرفتن مشکلاتی بسیار دارند. اینها قوانینی داخل کتاب های خاک خورده نیستند بلکه واقعیت زندگی زیر سایه اسلام و قوانین اسلام هستند.امروزه در ایران همچنانکه میدانید حکومت اسلامی هیچ گونه آزادی برای زنان قائل نیست این حکومت ناب محمدی از یک تار موی زنان واهمه دارد چونکه در اسلام زن باید خودش را تو گونی پنهان کند ، البته جای خوشحالیست که زنان ایرانی با همه سرکوب گریها باز هم در راه آزادی خود مبارزه کرده و می کنند .
کودکان : هیچ انسانی حق ندارد که به کودکان از سنین خردسالی بگوید که باید به چه چیز اعتقاد داشته باشند.همه ما بجای خدا، بهشت ، و داستانهای مزخرف ادیان باید به انها نحوه فکر کردن را بیاموزیم، ما باید به کوکان بیاموزیم که مذاهب مختلفی وجود دارند ولی هرگز حق نداریم که به انها بگوییم: تو به این مذهب تعلق داری و باید از آن پیروی کنی. آموزش دینی به کودکان بمثابه تجاوز به حقوق آنهاست . در اسلام این حق هیچگاه به رسمیت شناخته نشده است . از خرد سالی با داستانهای مزخرف دینی و سایر قوانین اسلام مغزشان را شستشو میدهند . دختران با اولین پریود شدن قابل شوهر دادن می شوند در حالی که به عنوان یک نو جوان ، حق انتخاب ندارند.دکانداران دین طبق زندگی محمد پیامبر اسلام با کودکان برخورد می کنند ، محمد ، عایشه را که تنها نه سال سن داشت به همسری برگزید . آیات الله خمینی سکس با کودکان شیر خوار را حلال دانسته است .و اینکه بچه های مسلمان طبق دستورات اسلام و دکاندارانش باید از یهودیان و مسیحیان متنفر باشند، با این عمل ذهن کودکان را نسبت به ایده های جدید مصون نگاه می دارند.
همجنسگرایان :‌ در کشورهای اسلامی، حقوق این اقلیت های جنسی به رسمیت شناخته نمی شود و دایما در معرض تهدید و آزار هستند. ده کشوری که برای همجنسگرایی مجازات اعدام دارند همگی مسلمان هستند.در ایران بیش از دهها همجنسگرا اعدام شده اند و متاسفانه جامعه مسلمان ایران (افراطییون) مثل انسان امروزی با همجنسگرایان برخورد نمی کنند.هر جا همجنسگرای را ببینند تحقیرشان میکنند، مسخره شان می کنند!
اقلیت های مذهبی :‌ مطابق گفته تعدای از آیات قران ، نبایست کسی را مجبور به پذیرش دین کرد البته در قران تناقضات زیادی در این مورد یافت می شود و بیش از دهها ایه دستور کشتن کسانی که مسلمان نیستند را صادر کرده است. و درکشورهای اسلامی خصوصا ایران اقلیت های مذهبی مورد نابرابری و بی عدالتی قرار میگیرند . در کشورهای اسلامی غیرمسلمانان باید مالیات بیشتر بپردازند که مصداق بارز تبعیض میان شهروندان بر اساس مذهب است.
آیاتی از قران که دستور چپاول و ترور غیر مسلمانان را صادر کرده :
(ای اهل ایمان هر که از اهل کتاب ( یهودی و نصاری ) که ایمان به خدا و روز قیامت نیاورده و آنچه را خدا و رسولش حرام کرده ، حرام نمیدانند بکشید تا آنگاه با ذلت تواضع به اسلام جزیه دهند. ( قرآن . سوره توبه .29)
(ای مؤمنان کافران را بکشید که در زمین فتنه و فساد دیگری نماند و آئین همه دین خدا گردد. (قرآن . سوره انفال .آیه 39)
(و آن گروه از مشرکان را ( از یهودان ) که پشتیبان و کمک مشرکان بودند خدا از حصار و سنگرهاشان فرود آورد و در دلشان از شما مسلمین ترس افکند تا آن گروهی از آنها را به قتل رسانیده و گروهی را اسیر گردانیدند (قرآن . سوره احزاب .آیه 26)
بی دینان و منتقدان اسلام : شرع و قوانین اسلام علیه اینان تبعیض قایل می شود. طبق آیات قرآن کسانی که مسلمان نیستند نجس خوانده می شوند ، و باید کشته شوند ! خجالت آور است که در قرن بیست و یکم به سبک قرون وسطا برای بی دینان و کسانی که دین خود را تغییر می دهند و یا بی دین می شوند ،دادگاه تفتیش عقاید برگزار می کنند و به مرگ محکوم شان می کنند.و یا اینکه طبق آیات قران فتوا صادر کرده و ترورشاان می کنند.
آیاتی از قران در همین باب :
(دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه خدا مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید. (قرآن . سوره النساء . آیه 89)
(آنان در دین شما تمسخر و طعن زنند ، آنان را بکشید که انان را سوگند استواری نیست ، تا از ترس شمشیر از طعن زدن به اسلام بس کنند. ( قرآن . سوره توبه . 12)
(خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده ، آنها که در راه خدا جهاد کنند و دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند. (قرآن . سوره توبه . 111)
(ای مؤمنان کافران را بکشید که در زمین فتنه و فساد دیگری نماند و آئین همه دین خدا گردد. (قرآن . سوره انفال .آیه 39)
(چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم خدا. و اگر خدا ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند. (قرآن . سوره محمد .آيه 4)
(و یهود و نصاری گفتند مسیح پسر خداست این سخنان را که اینها بر زبان میرانند خود را به کیش کافران مشابه میکنند ، خدا آنان را بکشد.( قرآن . سوره توبه . آیه 30)
کلام آخر :منشا تمام عقب ماندگی ها اسلام است، دین اسلام فقط باعث جهل، نژاد پرستی، عقب ماندگی و سنگدلی است. اسلام دستاوردی به جز جنگ، خونریزی و غارت نداشته و ندارد. قوانین اسلام تفرقه افکن و سرکوب گر و ناانسانی است و در هر جامعه ای که این قوانین حکمفرما بوده منجر به عدم مدارا، آزار و اذیت و تشکیل باندهای آدم کشی شده است. تنها راه رسیدن به آزادی واقعی رد کردن اسلام و قوانین ان است .و این وظیفه اخلاقی همه آزادیخواهان و انساندوستان است که اسلام را به مردم بشناسانند .
پس بیایید بجای ماله کشی حقیقت را در مورد اسلام بازگو کنیم .
رضا فیضی
جهت یاداوری (شخصا به هیچ خدا و شیطانی اعتقاد ندارم)

۲۱ نظر:

  1. «آزادی بیان یعنی هر کس هر آنچه که می خواهد به شرطی که حقیقت داشته باشد ابراز کند»
    این تعریف جدید آزادی بیانه؟؟؟ لابد حقیقت داشتنش رو هم باید یکی که از همه با دین دشمنتره تایید کنه. این که شد همون حرفی که افراطگراهای دیندار میزنن! فقط توی یه منفی ضربش کردی شما.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این چه دلیل به اساسی است. جایی که زور دارد، هر کس به نقد اسلام بپردازد را خفه یا ترور میکنید. در کشورهای غربی هم که زور با شما نیست، صدای وا اسلاما بلند است که به اعتقادات مردم انتقاد بکنید. یکی نیست به ما بگه اگر اعتقادات مهم است، چرا این همه بهایی بچاره را کشدید و به خانمان کردید. چرا به زرتشتیها این قدر به احترامی میکنید. چرا قرآن دائم به کشتن یهودیها می پردازد ؟

      تنها خوبیه جمهوری اسلامی همینه که ریشییه اسلام را در ایران خشکاند. به امید روزی که خرد ایرانیان ته مانده این دین مزخرف را به درک وصل کند

      حذف
  2. حالا من ادم متعصبی نیستم اصلا هم گاردی به دین ندارم اما برای تحلیل دین نیاز به تحقیق و مطالعه هستش من خودم به اسلام اعتقاد دارم این آیاتی هم که شما نوشتین به همین حالتی که گفتین معنی شده، قطعا اگر منظور خدا همینی که شما نوشتین باشه اونوقت باید خدا رو گذاشت در کوزه آبشو خورد یحتمل ولی من تحقیقات نسبتا خوبی کردم در مورد دین، امیدوارم شما هم به جوابایی که من رسیدم برسین. شاید بعد از خوندن این متن بگین این جواب بود داد؟
    اما من اصلا قصدم جواب دادن نبود و نظر شمام برام محترمه ولی یک چیزیو می دونم اگر من دارم مطلبی منتشر می کنم و نظری رو ارائه می دم نسبت به اون کسانی که که مطلب منو می خونن مسئولیت دارم، اون مسئولیت هم اینه که درسته من دلایلی برای کوبیدن اسلام دارم کما اینکه من در گذشته خودم با دلیل قران رو نقض می کردم اما باید در مورد دلایلم تحقیق کرده باشم، حالا من یک سوال از شما دارم شما معنی کلماتی که معنی کردین رو می دونین؟ شما می دونین مثلا 1400 سال پیش معنای کلمه مشرک همین مشرکی که الان می گیم بوده یا چیزه دیگه بوده؟
    اصلا انسان بوده؟ نمی خوام اینجا بحث کنم فقط خوبه که کسایی هستن که هنوز فکر کردن رو بلدن و این باعث خوشحالیه منه.
    یک جمله ای هست همیشه می گم: کسی که با دلیل و منطق راه اشتباهو میره ارزش کارش بیشتر از اون کسیه که بی دلیل راه درست رو میره.
    اولین قدم شناختن کنار گذاشتن خوشحالم که اسلام رو منطقی داری میذاری کنار. +1

    پاسخحذف
  3. در جواب شمایی که گفتید تو از کجا میدونی که معنی کلمه مشرک همونی بوده که الان هست باید بگم که شما با این حرفت داری کل قرآن رو زیر سوال میبری پس اصلا از کجا معلوم که تمام برداشت ها از قرآن غلط باشه و پس اصلا نمیشه از دینی که حتی معنی حرف هاش رو با قطعیت نمیشه ثابت کرد تبعیت کرد شما با این حرفت داری صورت مساله رو پاک میکنی و این نوع برداشت قطعا یک جور گول زدن خودته!

    پاسخحذف
  4. یک خانم چینی در باره ما ایرانیان و مذهب شیعه چیزهای جالبی میگفت:

    “… من این قدر فهمیدم که دو ژنرال از میان فاتحین سرزمین شما با یکدیگر بر سر قدرت جنگیدند. برنده این جنگ ژنرال یزید بود که ژنرال حسین را از میان برداشت. اکنون شما ایرانیان برای ژنرال حسین هر سال بر خود زنجیر و شمشیر میزنید.آیا اعراب هم برای شما چنین میکنند؟ آیا در تاریخ بشر هیچ مردمی برای فاتحین خویش جشن و عزا گرفته؟ آیا اگرمن چینی به تو بگویم که ماچینیها برای سرداران کامبوجی ۱۰۰۰ سال پیش امروز بر سرو روی خود میزنیم تو به ما نمیخندی؟

    شما برای کشندگان نیاکانتان جشن و عزا میگیرید و پدران خویش را کافر خطاب میکنید. دین شما نیکی بوده, شما آن را با خون و شمشیر جایگزین کردید. شما ایرانیان نمیتوانید و نباید خوشبخت باشید. زیرا نیاکان تکه تکه شده شمااکنون در گور بر خود میپیچند که فرزندانشان در آیین کشندگانشان از ایشان آتشین ترند. تازه برای این پدر فروشی و خیانت به نیاکان افتخار هم میکنید!!!

    این خانم چینی میگفت این ننگ تا ابد بر ما ایرانیان خواهد ماند. ما همیشه مردمی خواهیم بود که به نیاکان خویش پشت نمودیم و نام فرزندمان را نهادیم غلام قاتلین پدرانمان(غلام – علی، حسن، حسین). او میگفت هیچ چینی هرگز نامی مانند غلام یک ژاپنی یا ویتنامی یا کامبوجی نداشته...

    دیگر خجالت کشیدم که به این خانم در باره امام زمان و سید خراسانی و شعیب صالح و غیره چیزی بگویم.

    اللهم لعن الا محمد و آل محمد!

    پاسخحذف
  5. خدایا همه گمراهان را هدایت بفرما.صم بکم عمی فهم لا یعقلون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا اگر عربی بلغور نمیکردی نمی شد ؟

      حذف
  6. با سلام
    شما که این ایات را نوشته ای آی قبل و پس از آن ایه را هم نوشتی ببینی حقیقت چیه؟ چرا آیات رحمت را ننوشتی که خیلی بیشتر از این آیه هاییست که به زعم شما آیه قتل و کشتار می باشد.آیا این ایات را موردی بررسی کردی؟ بد نیست دوستان طلب حقیقت سری به این سایت بزنندشاید مفید واقع شودhttp://www.tabatabaie.net/
    با تشکر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی جالبه که در اسلام که دین مدیریت بر مسائل زناشویی پیامبرشه، دینی با دستور قبل و غارته، دین توهشه، دنبال آیات رحمت بگردیم !
      در دین اسلام رحمت در خشتک زنان 40 زرعی و جویهای عسل و قلمان خلاصه شده، حتی یک کتاب در بهشت پیدا نمیشه، یک آزمایشگاه نیست، حرمتی برای علم و دانش وجود نداره، فقط کثافت کاری و همبستری با قلمان و حوری پاسخ به اعمال خوب مومنین میباشد، اگر این نتیجه انجام اهمال اسلامیست، که من جهنم را ترجیح میدم، شما هم به بهشت برس، البته پیشنهاد میکنم قبل از تشریف بردن به بهشت کتاب خیام و آن دروغ دلاویز را هم مطالعه بفرمایید، چون تو بهشت کتاب ممنوع هست همونجوری که تو دنیای اسلامی خیلی از کتابها ممنوع شده

      حذف
  7. عجب این بحث جالب شده. به نظر من مدیریت مسائل زناشویی یکی از مهم ترین مسائل زتدگی هر کسیه. کیه که از مسائل زناشویی تو زندگی شخصیش راضی نباشه و زندگیش با ارامش و در کمال لذت و خوشی در جریان باشه. خوبیش به اینه که هر وقت در تمام ممالک متدمن و غیر متمدن در مورد زندگی های مشترکی که بدون دوام بوده نظر سنجی میکنند فوراً اولین مشکلی که مطرح میشه مشکل زناشویی. شما یا خودتو به خواب زدی یا دوست داری به خواب بزنی. پس اگه تو قرآن حرفی در مورد مسائل زناشویی مطرح شده به خاطر اینه که مهم ترین مساله آدمیزاد در هر مقطع از تاریخ بوده. اگه برای تبلیغ بهشت هم از تعبیر حوری استفاده شده بد که نیست. حالا شما اگه اومدی بهشت مثلاً پلی استیشن بازی کن به جای اینکه دنبال حوری راه بیفتی! حالا می بینیمت. جالبه دوستان از اینکه در اسلام همجنس گرایی تقبیح شده به عنوان ضعف اون نام می برند. خوب این عمل قبیح رو که اتفاقاً همه در مورد قبیح بودنش اتفاق نظر دارند رو که دیگه نباید به خاطر نفرت از اسلام رواج داد.
    در جواب دوستی هم که در مورد خشونت و ترور مطالبی رو نوشته بودند باید بگم این خشونتی که الان به نام اسلام داره رواج پیدا میکنه در واقع از دهه هفتاد میلادی یعنی حدود چهل سال پیش پیدا شده و دلایل اون هم مشخصه که در چند جمله نمیشه بحث رو جمع بندی کرد. یه عده که حفظ قدرت و ثروتشون براشون از همه چی مهمتره اومدن ترور و خشونت رو رواج دادن تا منافع خودشون حفظ بشه و یه عده هم از روی حماقت شدن بازیچه دست اونا و همه چی داره به نلم اسلام تموم میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Shoma migid dahye 70 miladi, man megam roozi keh Ali 600-700 ro tanhahie sar borid.

      حذف
    2. بد نیست قبل از اینکه بیای نظر بدی، نطر دیگران رو درست بخونی پیشنهاد میکنم یکبار دیگه نطر را مطالعه بفرمایید، بنده نه خودم را به خواب زدم نه با شما موافقم که مهمترین موضوع بین یک زوج، مسئله زناشویی هستش البته برای کسانی که در این زمینه دچار ضعف باشن خب این مسئله مهم جلوه می کنه، در مورد همجنس گرایی هم، شما در کتاب دینی تون، یه آیه نشون بدین که خانمها رو مورد توجه قرار داده باشه و به آنها هم مژده بهشت بده، پس جایی که زنها به بهشت نمیرن، قلمانها برای چی هستن ؟ شما یه جند تا کتاب مثل تولدی دیگر، زن در ادیان ابراهیمی، 23 ساله و از همه مهم تر قران را به فارسی مطالعه بفرمایید بعد تشریف بیارید راجع به این دین نظر بدین
      "از آن نترس که کتابهای زیادی دارد، از آن بترس که یک کتاب دارد و آنرا مقدس میشمارد" البته حتی مطالعه نکرده

      حذف
  8. ریدم تو اون قرانتون با طرفدارای کس کشش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. manam mikonam tu kose nane bysavadet ke adab yadet nadad

      حذف
  9. bisavade an, malume enjil va torat ro nakhundi ke sad barabar vahshygary tare chon tahryf shode ast, dar zemn bozorgtaryn jenayat karha bykhodayani chon estalin budeh and, pas khafe sho vaghty 2 ta ketab tarikh nakhundi nazar nade

    پاسخحذف
  10. zende--baad--jomhouri,ye--federal--<dar--<<iran--<moris1315@gmail.com---<<leipzig--<<fr..germany---

    پاسخحذف
  11. آهای آدم غیر مسلمونی که شروع کردی به فحش ناموسی دادن! همین الان مشخص شد که تحمل مسلمونا بیشتره یا غیر مسلمونا. شما که اینهمه از خشونتی که به اسم اسلام تموم شده در عذابی که اگه یکی یه اسلحه دستت بده خودت میشی آخر خشونت و همه رو از دم تیغ می گذرونی!
    واقعاً که. دیگه هیچی نمیشه گفت...

    پاسخحذف
  12. دوستان عزیزی که مخالف حقیقت گویی هستید ، حقیقت گفتن توهین نیست ، تروریسم و خشونت اسلام ریشه در تاریخ اسلام و رفتار محمد دارد نه در وقایع جاری هر دوره ای. شما کافیست به همین ملایان و تاریخ اسلام بنگرید همه چی براتون آشکار خواهد شد . آنچه در کارنامه محمد و همین ملایان در ارتباط با برخوردشان با مخالفان دیده میشه در حد یک فاجعه است! متاسفانه تعصب کورکورانه بهتون اجازه نمیده که واقعیات را بفهمید ، در متن بالا اشاره کردم مسلمانان اگه این کتاب قران رو به زبان مادری بخوانند بدون شک به فلسفه اسلام و دروغ بودن موجودی به نام الله پی خواهند برد . لطفا با خودتون فکر کنید که آیا سنگسار کردن، زنده سوزاندن،از بلندی پرت کردن،شلاق زدن،قطع کردن انگشتان دست ،قطع کردن دست و پا،چشم درآوردن، تبعیض،ترور ، کودک آزاری و پدوفیلی.و.. احکام انسانی ست یا احکام توحو شی ست؟ انسان امروزه ، انسانی که دارای خرد و اندیشه باشد هیچ یک از احکام اسلامی رو قبول نخواهد کرد . اسلام سرتاسر پر از کینه، نفرت ، دروغ ، فساد ،دستور تجاوز ،دستور آدم کشی ، دستور حمله به غیر مسلمونها و ترور آنها بوده. جدا از این جنایات خود قران پر است از تناقض اته کدام عقل سلیمی باور خواهد کرد که این گفته های موجودی برتر بوده ! لطفا کمی بیاندیشید ..در ضمن کارنامه تمام ادیان سیاه است ، تنها اسلام نیست .جالب اینجاست که هر کدام از ادیان ابراهیمی ، دین بعد از خود را قبول ندارد وآن را فاقد حقانیت میدانند. یهودی‌ها، عیسی دین مسیحیت را شیاد میدانند و هنوز منتظرند مسیح ظهور کند. مسیحیان دین اسلام را قبول ندارند و محمد را فردی فاقد اخلاق میدانند.
    پیروان هر دین ابراهیمی بر اساس تعالیم همان دین، دین خود را آخرین و کامل‌ترین دین می دانند. یهودیان دین خود را آخرین و کامل‌ترین می دانند. مسیحیان دین خود را کاملترین و آخرین دین می‌دانند و همین ادعا را محمد رسول الله کرده درباره خودش و دینش. بهائیان هم دین خود را کامل‌ترین حال حاضر می‌دانند
    ادیان ابراهیمی با ضرب شمشیر خود را در جهان گسترش دادند و سپس با تبعیض و شمشیر و نقض حقوق بشر پیروان را حفظ کرده اند (اسلام و مسیحیت) و به زاد و ولد زیاد نیز اهمیت می‌دهند و در مجموع به این علل پیروان آن زیاد است. به امید رهای

    پاسخحذف
  13. جستجوگر :
    آدمهاي عاقل براي تاييدياردموضوعي وسيع وگسترده وپرمدعايي ماننداسلام نبايدموضوعي وگزينشي عمل كرده ومطلب يا مواردي كه به نظرخودشون اشتباه مي آيد رامبناقرارداده وكل مجموعه رازيرسوال ببرند وردكنند .آقاي به ظاهر انديشمند ومحقق قرآني وبه زبان مادري خواننده قران از بيان مطالبتان پيدا وعيان است كه همه آگاهي هاي شما از اسلام تنها (البته به زعم خودتان)نقاط ضعفي است كه موردپسند عقل مشوش وسرگردان شما نيست .
    شماپاسخ اين سوالات را بيابيد واسلام رانقدكنيد :آدم درس ناخوانده (ويا انديشمند آن زمان) چگونه مي تواند درباره فضا ،كهكشانه ها،جاذبه زمين ، كروي بودن آن ،وجودآبهاي باطعم وخاصيت متفاوت دركنارهم دردرياها، روندرشدجنين دررحم مادر و..و.و...و..مواردبسيارديگري كه هركدام از آنها حداقل سه، چهار ويا بسياري از آنها نيز درقرن اخير كشف شده اند را بيان كتد وتوضيح دهد اگر اين شخص پيامبر خداست پس ما اورا بهتر مي پذيريم واگر نه دانشمند است پس ازهمه دانشمندان عمربشر توانا تر وآگاه تر وشايسته احترام بيشتر است .

    پاسخحذف