۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

تقاضایی از دوستان و آشنایان پس از مرگ ( وصیت نامه )

انسان هیچگاه نمی داند که چه زمانی خواهد مرد و در بسیاری از موارد مرگ افراد را غافلگیر می کند. از آنجا که من دوست ندارم غافلگیر شوم نکاتی را در این باره خواهم نوشت و تلاش می کنم هر از چند گاهی آن را به روز کنم.
لطفا هر گاه من مردم ابتدا بدنم را به بیمارستان دهید تا اعضای سالم بدنم را به بیماران دهند و بقیه آن را بسوزانید لطفا و خاکستر من را بر دست باد بسپارید.
ضمنا برای یادبود من لطفا هیچگونه مراسم رسمی یا غیر رسمی برگزار نکنید.
همه انسانها و بسیاری از حیوانات را دوست دارم  ولی همه انسانهایی را که می شناسم بیشتر دوستشان دارم و همه آنهایی را که با هم تماس داشتیم خیلی دوست دارم.
با مهر و محبت


نظام جلالی
22.05.2011

۲ نظر:

  1. nezam jan chera inghadr naomidane inja neweshti? omidwaram ke salhaye sal zende bashi o raftan o nabudiye akhundha o azadiye mamlekat o mellatemuno shakhsan tajrobe koni!!!!!
    bahram

    پاسخحذف