۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

راه های مقابله با شلیک گلوله های رنگی (پينت بال) نیروهای سرکوبگر به مردم


از این گلوله ها ی رنگی برای نشانه گذاری معترضین استفاده می شود که هم ایجاد ترس کنند بین مردم و هم بتوانند در فرصت مناسب آنها را شناسائی و دستگیر کنند. این گلوله ها ایجاد درد زیادی نیز می کند بنابراین لباس های ذخیم تری بپوشید و کلا مسکن قوی با خود در تظاهرات ها همراه داشته باشید. در صورت اصابت به لباس باید بتوانید لباس خود را عوض کنید بنابر این طوری لباس بپوشید که در چنین شرایطی لباس رنگی شده را بتوانید در بیاورید.
البته به احتمال زیاد این رنگها با محلولی باید قابل پاک کردن باشد که امیدوارم اگر دوستانی اطلاعی در این زمینه دارند و یا با علم شیمی آشنا هستند بتوانند این ماده را معرفی کنند یا اینکه شاید بتوان با استفاده از زبانهای مختلف مطلبی در این رابطه در اینترنت پیدا کرد یا دوستان اگر در خارج  بتوانند با شرکتهای فروشنده ارتباطی گرفته و در این زمینه کسب اطلاع کنند.
مطلب دیگر آنکه در بسیاری از موارد می توان از شیوه های خود آنان بر علیه خودشان استفاده کرد. می توان با پرتاب تخم مرغ رنگی آنها را نشانه کرد تا سر فرصت بتوان از آنها عکس و فیلم تهیه کرد برای  شناسائی کردن یا هر اقدام دیگری که لازم بود
یا اینکه درون تخم مرغ ها می توان روغن سیاه , گیریس , بنزین , نفت , گازوئیل, لجن , چسب مایع و.... پر کرد و آنها را به موتور سواران و نیروهای سرکوبگر پرتاب کنید. البته باید هر کسی خودش فکر کند و شیوه های جدیدی را پیدا کند و یا قبلا وسایل مورد نیاز خود را در جاهائی جا سازی کند و به نحوه حمل آنها فکر کند.
مطمئنا نیروهای سرکوبی که تمام بدنشان بوی نفت و بنزین و گازوئیل بدهد نمی توانند دیگر در خیابان بمانند و در چنین روز هائی که آتش در خیابان وجود دارد (برای مقابله با گاز اشک آور) برایشان خطرناک خواهد بود و سر درد هم خواهند گرفت پس مجبور به ترک خیابان خواهند شد و موتور سواران نیز با برخورد چنین تخم مرغ هائی به صورتشان تعادل خود را از دست خواهند داد .
به هر حال استفاده از شیوه های جدید باعث غافلگیری نیروهای سرکوبگر خواهد شد.
ضمنا در 4شنبه سوری استفاده از این تخم مرغ ها بسیار کارا خواهد بود.

آرش گفت...
دوست عزیزم؛ مواد این گوی های پلاستیکی به سادگی با دستمال پاک میشود. بنابراین توصیه میکنم حتما یک دستمال پارچه ای با اندازه متوسط با خود به همراه داشته باشیم. در ضمن تجربه اینجانب نشان میدهد که درد قابل توجهی هم ندادند. فقط مهم است که از اطرافیان سوال کنیم آیا لباس یا موهای ما رنگی شده است یا خیر. گاهی بدون اینکه متوجه شویم مورد اصابت این گوی ها قرار گرفته ایم. بنابراین بهتر است تنها بیرون نرویم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر