۱۳۹۰ اسفند ۵, جمعه

چرا رضا پهلوی , پرویز ثابتی را نیز تا کنون به دادگاهی بین‌المللی نکشاند ه است?


چرا  رضا پهلوی تلاش نمی کند پرویز ثابتی را نیز مانند خامنه ای به دادگاهی بین‌المللی  بکشاند ?چرا رضا پهلوی تا کنون چنین نکرده است ? چرا رضا پهلوی کسانی را که در حکومت پدرش جنایت کرده اند تا کنون افشا نکرده است  ?چرا رضا پهلوی اسناد جنایات صورت گرفته در دوران پدرش را برای ثبت در تاریخ تا کنون جمع آوری نکرده و به مردم گزارش مستندی ارائه نداده است?



 بهروز ستوده در مطلبی در این باره با عنوان "نامه سرگشاده ای به آقای پرویز ثابتی(مقام امنیتی ساواک)" از جمله می نویسد : ".... وسخن پایانی اینکه آقای پرویز ثابتی ، شکنجه وجنایت و نسل کشی شامل مرور زمان نمی گردد و هزاران سند زنده گواهی می دهند که شما یکی آمران شکنجه و قتل آزادیخواهان ایران در زمان حکومت پهلوی دوم بوده اید و می بایستی در دادگاهی عادله به جرم ارتکاب جنایت علیه بشریت محاکمه شوید . ضمناً اینجانب به عنوان یکی از قربانیان زنده شکنجه در دو رژیم پهلوی و اسلامی همین جا از آقای رضای پهلوی که چندی پیش در فراخوانی بدرستی سید علی خامنه ای را متهم به جنایت علیه بشریت نموده و خواهان طرح دادخواستی در دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات او گردیده است درخواست می کنم که نام آقای پرویز ثابتی و سایرآمران شکنجه گر ساواک را نیز ضمیمه پرونده ای که قرار است در آن به مسئله شکنجه و نقض حقوق بشر درایران پرداخته شود اضافه بنمایند  و بدین ترتیب حسن نیت خود را برای کاری که در پیش گرفته اند به مردم ایران نشان دهند ، چرا که شکنجه شکنجه است و نمی توان آنرا به  بد و خوب  تقسیم نمود  ،  هر نوع شکنجه ای و توسط هر رژیمی که صورت بگیرد و یا گرفته باشد محکوم و ضد بشری است  و باید آمران آنرا بپای  میز محاکمه کشاند .... 
در رابطه با
پرویز ثابتی سایت گزارشگران در مطلبی نوشته است با عنوان  "گزارشگران: مرده ای که زنده شد!" که در این مقاله سئوالات و موضوعات مهمی را مطرح می کند و در قسمت نظرات سایت بالاترین در پای همین لینک یکی از کاربران می نویسد : "باید آمریکا ثابتی را به دادگاه جنایات علیه بشریت در لاهه تحویل دهد . او کمتر از جنایتکاران نازی و شکنجه گران آمریکای جنوبی نیست . در آن دادگاه چه ها که آشکار نخواهد شد . ملت ایران حق دارد این را برای آگاهی از تاریخ خود نیز شده از آمریکا بخواهد ."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر